Tietosuoja

Haluamme suojata yksityisyyttäsi mahdollisimman hyvin ja siksi suhtaudumme tietosuojaasi vakavasti. Käytämme henkilötietojasi vain ennalta kertomiimme käyttötarkoituksiin ja käsittelemme henkilötietojasi yksityisyyttäsi vaarantamatta. Käsittelemme henkilötietojasi vain siinä laajuudessa kuin se on käsittelyn kannalta tarpeellista. Tietojasi käsittelevät vain henkilöt, joiden tehtäviin tietojen käsittely kuuluu.

TIETOSUOJASELOSTE JOULUPUU 2022

Ilmoittautumislomakkeen tiedot on tarkoitettu ainoastaan Mannerheimin Lastensuojeluliiton Lappeenrannan yhdistys ry:n Joulupuu 2022 -rekisterin ylläpitoon. Rekisterin rekisterinpitäjä on MLL:n Lappeenrannan yhdistys ry. Yhteyshenkilönä toimii Henna Karhu (p. 0400 875 766, henna.karhu@mll.fi). Rekisteri koostuu lomakkeella annetuista tiedoista, jotka säilytetään ainoastaan Joulupuu 2022 -keräyksen ajan. Keräyksen päätyttyä rekisteri ja sen tiedot tuhotaan. Rekisterin tietoja ei luovuteta millekään muulle taholle. Rekisteriin tietonsa antaneen on oikeus tarkistaa itseään koskevat tiedot, oikeus vaatia virheellisen tiedon oikaisua sekä muutoinkin turvautua henkilötietolaissa määriteltyihin oikeuksiinsa.

MELTTI - ILTAPÄIVÄKERHO