MLL:N PERHEKAHVILAT

Perhekahvila on lasten, aikuisten ja perheiden yhteinen kohtaamispaikka, jossa voi tutustua uusiin ystäviin rennon yhdessäolon, jutustelun ja kivojen leikkien lomassa.

Perhekahvilaan ovat tervetulleita ihan kaikki, lapset, aikuiset, mummit, vaarit, kummit ja kaverit! Tarjoamme kävijöille kahvia ja pientä välipalaa maksutta.

PERHEKAHVILOIDEN AUKIOLOAJAT

YHTEISÖTALON  PERHEKAHVILA
maanantaisin klo 17-18.30
(os. Raastuvankatu 7

PIKKU-TIRIKAN PERHEKAHVILA
perjantaisin klo 9.30-11
(os. Armilankatu 33 A, sisäänkäynti Juvakan kentän puoleisesta päädystä)

HUOM!
Koska perhekahvilat toimivat täysin vapaaehtoisten voimin, on mahdollista, että perhekahvila on joskus poikkeuksellisesti suljettu. Perhekahvilat ovat pääsääntöisesti suljettuna myös koulujen loma-aikoina.

Tiedotamme ajankohtaisista asioista ja muutoksista Facebook-sivuillamme; MLL Lappeenrannan yhdistys sekä perhekahviloiden yhteisessä WhatsApp-ryhmässä (kutsulinkin/liittymisohjeet saat perhekahvilan ohjaajalta).

TEEMAPÄIVÄT JA VIERAILIJAT PERHEKAHVILOISSA

YHTEISÖTALON PERHEKAHVILA

Ma 8.4.  Liikunnanohjaaja Eveliina Nykänen
Ma 6.5.  Liikunnanohjaaja Eveliina Nykänen

PIKKU-TIRIKAN PERHEKAHVILA

Pe 12.4. Liikunnanohjaaja Eveliina Nykänen
Pe 26.4.  Lappeenrannan kaupunginkirjaston vierailu ja satutuokio
Pe 10.5. Liikunnanohjaaja Eveliina Nykänen

Lämpimästi tervetuloa mukaan Perhekahvilaan
koko perheen voimin!

Yhteistyössä: MLL:n Kaakkois-Suomen piiri, Lappeenrannan kaupunki, Yhteisötalo Lappeenranta & Nicehearts ry.

Mikä perhekahvila?

Perhekahvilassa jutellaan, leikitään ja puuhaillaan yhdessä. Perhekahvilan vapaaehtoiset ohjaajat suunnittelevat toimintaa kävijöiden toiveiden ja tarpeiden pohjalta. Perhekahvilassa voi järjestää esimerkiksi kirpputorin, valokuvausta, askartelua, lastenvaatekutsut tai vaikkapa vauvahierontahetken. Kerro rohkeasti toiveistasi ja ideoistasi perhekahvilan ohjaajalle!

MLL:n Lappeenrannan yhdistys tarjoaa perhekahvilan kävijöille välipalan: pientä purtavaa sekä kahvia ja teetä.

Perustimme Facebookiin oman ryhmän perhekahviloiden kävijöille, tervetuloa mukaan!
Ryhmästä saat tietoa perhekahviloiden ohjelmasta sekä mahdollisista peruuntumisista. Ryhmässä voit myös itse aloittaa keskusteluja ja esittää vaikkapa toiveita perhekahvilan toimintaan liittyen, kysyä neuvoa muilta kävijöiltä tai vinkata esimerkiksi kivoja askartelu- tai tapahtumaideoita.
Klikkaa tästä ja liity ryhmään!

Sinustako vapaaehtoinen perhekahvilaohjaaja?

Perhekahviloiden toiminta perustuu vapaaehtoisuuteen. Perhekahvilan ohjaajana toimii vapaaehtoinen tai vapaaehtoisista koostuva perhekahvilatiimi. Haluaisitko Sinä antaa aikaasi ja tulla mukaan vapaaehtoiseksi ohjaajaksi, joko yksin tai yhdessä lapsesi tai ystäväsi kanssa?

Lisätietoja perhekahvilasta ja vapaaehtoistoiminnasta saat yhdistyksen sihteeriltä, Henna Karhulta, puh. 0400 875 766 tai henna.karhu(a)mll.fi.